torstai 17. lokakuuta 2013

Hanna: Aika vaan kuluuu


Mullakin alko tänään virallisesti syysloma vaikka lomaillu oonkin jo viime perjantaista asti! Se tuntuu tosi hassulta, kun on jo luvattu ekoja lumisateita vaikka mun mielestä palasin vasta äskön kouluun. Mutta joo viime perjantaina  mä lähdin Hesaan muutaman mun luokkalaisen kanssa I love me-messuille.  Sielähän ois ollu vaikka mitä nähtävää, mutta se väenpaljous ei innostanut sitten niin paljoa, että oltas sielä kauaa viihdytty. Siitä siirryttiin Kamin kanssa vielä keskustaan vähän kierteleen kauppoja. 

Siinä on Kami, Carla ja mä AHKERINA tunnilla XD

Lauantaina lähettin perheen kanssa kattoon karhuja Korkeasaareen. Mun pikkusisko Lumi tykkää karhuista ja ainakun joku puhuu niistä niin se rupee karjuun x) Lumin harmiks ei nähty yhtään karhua mut onneks paljon muita mielenkiintosia eläimiä:)
Sieltä suoraa lähinkin sit viettään iltaa Sannille Nean ja Eikan kans. Seuraavana päivänä olikin sitten mukavasti univelkoja kasaantunu niin en oikeen kerenny muuta tekeen, kun nukkuun! Sitten kun herätyskello puol neljätä herätti nii tuli pikkanen paniikki, kun en ollu kattonu mitään valmiiks Viroo varten.. Mentiin siis laivalla siskon kanssa Tallinaan päiväks vähän shoppaileen ja päätettii sitten samalla hemmotella itteemme niin mä menin ottaa ripsienpidennykset ja mun sisko otti geelikynnet.

Tiistaina mulla oli ihan kiitettävän pitkä siivouslista, kun piti saada lukioon ja amitsuun molempiin kerättyä taksvärkkirahat ja äitihän sitä siivottavaa sitten keksikin.. Mutta kyllä mä mielummin vähä aikaa kulutan siivoomiseen jos sillä saa pidennettyä syyslomaa, kun meillä tuola Valkeekoskella on vaan kahen päivän syysloma.. Illalla näinkin sitten Pippiä ja Neaa:)



Tänään oon aluttanu päivän 14h yöunien jälkeen juoksulenkillä ja nyt oon leikkiny Lumin kans. Kohta vois vielä kattoo jonkun leffan ja keräillä voimii, että jaksas tehä rästiin jääneet kouluhommat :/



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti